boredom

olla
i noe dh lme gle x update but seriously bz at the moment or probbly xde mood
k well this past few weeks i've been bz making my interactive cd smpi i forgot my parents bday!!!!
poor them tp i still wish them juz lmbt.... dont blame me!!! blame my lecturer for making me suffer!
tday is the day that we should present our interactive cd
thank god mine goes well, its only me and taufiq nye cd yg perfectly siap!!!! bkn nk berlagak la...hehehe
yang org lain nye kinda boring later i will tnjk my assignment, i hv to lkis all the thing
dh la aku x ske melukis...huhuhu but it turn out good
tp we all hv to present again this wed for more marks!!! arghhh gle penat la
dh la pepagi bute aku dh terpacak kt kolej tu, padahal my class kol 12.30 kot
kol 8.30 dh ade kt stu, then dh siap mine i kne tlg plak my frens wat link,button sme
sme org start part tu...mmg memeningkn btol la flash ni
then me,redz n mat pgy print our cd cover kt w.maju
lps tu grak gi nz, breakfast la...lpr dowh
me n redz order maggi goreng...wakaka, pepagi dh mkn maggi
mat order roti canai & roti telor( byk btol mamat ini mkn) eventhough die tgh sakit tp melantak x ingt dunia( mentang2 org blanja)
then we all bla gy kolej blk to pgy present our cd

k, ni topic lain sket
to mat,alloy,roy,zila,tasya mmg aku bwk aku nye psp evry single day utk korang main
smpi aku kne bwk charger everyday sbb korg non stop main
hahaha, xde kne mengena langsung apsal la aku tulis bende ni

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 xoxo:

Post a Comment