rajin day...hahaha

well tday is one of my rajin day bcuz i decide to kemas my closet
i realise i hv a lot of clothes!!!...smpi pnat tgn ku melipat2,mengantung2kn bju2 yg melambak tu
but my closet je yg dh kemas....kt tmpt laen in my room still bersepah
need to kemas b4 friday bcuz my kolej fren is coming...hehehe...wat assignment yg melambak
n i dh remove all the pictures of celebs yg i tampal blankng pintu of my room..huhuhu
but im gonna replace it with new photos...cant wait nk tampal2 blk...very childish of me
well skrang ni cuti for 1 week tp include cny so agk lme dri 1 week
rmai my frenz blk kg....cant wait nk kua esk...shopping!!!!baby!!!!





another 1 more thing,
my collection of twilight saga is COMPLETE!!!
i hv all the 4 book already...actually last week dh complete tp xde mse nk tulis
i reserved the 3rd book kt mph...so they call me around 6.00pm n they ask me when i want to pick up the book(kteorg ckp mcm dh lme knal) hahaha
so i tros ckp i'll will get the book dat night... ignt nk gy alone but my mom nk follow...sbok je

x tau la nk cte pe lgy
skrang tgh cuti so im far away frm the girl that i hate
n now she notice i've treat her differently compare to back then
ko bru perasan...sedih btol la ko ni... ingt kn dh x perasan
k la....i'll update 2morrow aftr my shopping spree wit redz

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

4 xoxo:

erni rineelawati buhari said...

aku bru bce bku no 1 kot nok!

Aqila Yazmin said...

o my god! gyler kau ader koleksi buku haha.
and im just like pinjaming from eveyrone and bace.

Dalilah Zabidin said...

haha sempat lg cite sal budak yg ko xsuka tuu LOL

faraheen shmshr said...

bdk giler!!!!

Post a Comment